Daca esti nemultumit de produsele cumparate si vrei sa renunti la cumparare, implicit sa primesti banii inapoi, poti sa soliciti returul acestora in 14 zile calendaristice, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014. CLIMANO COOL SRL a prelungit acest termen pentru clientii sai la 14 de zile calendaristice.

Pentru ca un retur sa fie acceptat, conditiile de mai jos trebuie indeplinite simultan.

Termenul de solicitare pentru retur nu trebuie sa depaseasca 14 de zile calendaristice de la data la care ai intrat in posesia produsului.

Produsul trebuie sa fie in starea initiala, asa cum a fost el primit, fara sa prezinte urme de uzura, sa fie deteriorat sau sa ii lipseasca etichetele de identificare.

Pentru a initia procedura de retur trebuie sa completezi si sa trimiti formularul de retur.  Ulterior, un curier va fi trimis catre tine pentru a ridica produsul / produsele. Poti aduce chiar tu produsul in showroom conform următorului program: Luni – Vineri: 09.00 – 18.00, dar numai după completarea formularului.

In formularul de retur trebuie sa mentionezi fiecare produs pe care doresti sa il returnezi. Te rugam sa ambalezi corespunzator pentru transport toate produsele.

Cand produsul ajunge la depozit este verificat pentru a se stabili ca este produsul care a fost mentionat in formularul de retur precum si daca respecta toate conditiile pe care le avem specificate in Termenii si Conditiile site-ului, conditii care trebuie acceptate la plasarea comenzii.

Cererea ta va fi analizata, iar dupa aprobarea acesteia, in termen de maximum 14 de zile calendaristice vei primi banii in contul IBAN completat de tine in cererea de retur.

In cazul in care doresti sa returnezi un produs sau mai multe, motive independente, costul transportului pentru returnarea acestuia va trebui suportat de catre tine.  Acesta va fi achitat direct curierului in momentul in care ridica produsul.

In cazul in care produsul este returnat pentru ca a ajuns la tine deteriorat sau daca nu functioneaza, costul transportului va fi platit de catre CLIMANO.

Daca produsul a sosit la tine deteriorat este important ca in momentul livrarii sa intocmesti un Proces-Verbal cu angajatul firmei de curierat – este un formular standardizat aflat in posesia oricarui curier. De asemenea, o sa fie necesar sa ne trimiti pe e-mail office@climano.ro cateva imagini cu produsul deteriorat si ambalajul acestuia.

Dupa ce ne trimiti formularul de retur completat, te vvom contacta pentru a stabili impreuna care este ziua in care curierul sa vina pentru a ridica de la tine produsul. Imediat dupa ce produsul returnat ajunge la noi in depozit, cererea ta de retur urmeaza sa fie analizata si se va oferi un raspuns. Tot atunci se va emite o factura STORNO pe care o vei primi pe mail. Produsul va fi analizat pentru a se vedea daca indeplineste toate conditiile necesare.

Daca te incadrezi in politica de retur atunci vei primi banii inapoi in maximum 14 zile de la momentul inregistrarii cererii, in contul mentionat in cererea de retur.

Daca cererea de retur a fost refuzata sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur si factura de stornare sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

In cazul in care produsele returnate prezinta lista de componente incompleta, urme de uzura, filtre imbacsite, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri, precum returnari repetate.